SISTA DAGEN PÅ LOVET

Lovet är snart slut nu, bra har det varit kan jag lova. Har spenderat så mycket tid som möjligt med massa fina människor och så lite tid som möjligt framför datorn, som ni kanske har märkt på uppdateringen.

Spenderade helgen med Valle och hade det mysigt. Nu är det söndag och alla vet ju att söndagar är pluggdagen.. jag har redan gjort klart den läxa jag skulle göra under lovet så ikväll ska jag bara tare lugnt framför tvn och äta jordgubbs/rabarber-paj. Fast måste träna lite på mitt engelskatal också som jag antingen kommer hålla imorgon eller på onsdag. Men men. Hörs!

Loreen - Euphoria


Lisa Miskovsky - Why start a fire


Ulrik Munther - Soldiers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0