19 MAJ

Har inte mått så bra, därav den dåliga uppdateringen igen. Började i onsdags då jag frös hela dagen fast det var väldigt varmt ute. Senare den kvällen blev det värre och på torsdan hade jag feber, ont i kroppen, huvudet och magen. Igår började jag däremot må bättre igen och idag känner jag mig så gott som frisk. Skönt! Hatar verkligen att vara sjuk.

Nog om det. Idag har jag varit ute och fotat ett tag, ska lämna in mina bilder till portfolion på måndag och har inte tagit alla jag behöver än så har lite panik just nu haha. Men det ordnar sig, det gör det alltid. Just nu håller jag på att fixa mig inför kvällen, det vankas tjejmiddag hos Therese sen kulturnatta med min älskling. Trevligt trevligt!


En bild från i torsdags. Bananskivor och vindruvor doppade i smält choklad är gott kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0