Darlin' You Give Love a Bad Name


Bild från idag när jag kommit hem från skolan, var ganska less efter idrotten som vi hade som sista lektion. Bjuder på den i alla fall haha. Btw så hade vi brottning på idrotten och det gick fan bra! När jag kom hem tog jag en powernap i en timme sen åt jag middag. Nu ska jag börja med plugget hade jag tänkt, har mycket i skolan nästa vecka och veckan efter det så det är lika bra att börja nu!

Ps. det var nollgradigt när jag cyklade till skolan imorse så vinterjackan fick åka på. Tagga vintern!

Kommentarer
Postat av: caroline

aw vilken söt bild :D

2011-10-11 @ 19:24:55
URL: http://caar0liinee.blogg.se/
Postat av: eric

snygg!!:]

2011-10-29 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0