MILKSHAKE




Svenska, småföretagande och idrott stod på shemat idag. Ganska chill skoldag och slutade tio över ett. När jag kom hem gjorde jag två milkshakes, som ni ser på bilderna här ovan. (vet att ni gillar mina katten gustav glas) En med blåbär och en med banan. Dock tyckte jag inte om den med blåbär så jag gav den till pappa, haha.

Nu sitter jag och tränar på mitt engelska tal, måste ju lära mig typ hela utantill. Inte lätt asså. Sen får vi se vad jag hittar på ikväll, lär ju inte orka plugga hela kvällen iallafall.

Kommentarer
Postat av: A l l y s a n d r a

svar vad roligt ! men går du allt det där samtidigt? dans foto och bild ? :o SKULLE SITTA PERFEKT!!

2011-09-27 @ 15:44:18
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0