1 FEBRUARI 2012

Tjennaa. Sitter och pratar på Skype med älskling, vi har pratat i nästan tre timmar nu. Och han spelar gitarr för mig, det är fint. Det är typ det jag gjort ikväll, men det är bara trevligt!

Imorgon har jag inga lektioner men ska passa på att göra bort massa läxa eller rättare sagt skrivuppgifter, har faktiskt mycket i skolan den här veckan. Gjorde bort en av sakerna idag iaf, engelskaprovet, och det gick bra! Sen ska jag försöka hitta en praoplats, börjar bli lite panik nu haha. Jaja.. hörs imorgon!


rockade i min vita mössa (y)

Kommentarer
Postat av: carro

vaffö spring du int ba över till han?:D:D

2012-02-02 @ 12:52:58
URL: http://caar0liinee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0