BACK ON TRACK

Hejhej! Känner att det var länge sen jag bloggade, har varit upptagen med annat. Men nu är jag (troligtvis) back on track med nya bilder och inlägg!

Helgen har hittills varit superbra i alla fall. I fredags var jag på middag hos Myra, smörgårdstårta och cheesecake till efterrätt fick man. Och det var jättegott kan jag lova! Senare den kvällen var jag med min älskling, vi hade en mysig filmkväll och han sov över hos mig sen. Han var kvar tills middagstid på lördan så efter det började jag göra mig iordning för lördagskvällen som spenderades i bygdegården i Stöcke. Glitter och glamor var festens tema och alla var uppklädda och fina. Hade en väldigt trevlig kväll!


Två bilder från i fredags. Omnomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0