BILDER FRÅN HALLOWEENFESTEN

Körlektionen idag gick faktiskt väldigt bra så det var skoj!! Nu ska jag baka en kladdkaka till ikväll då jag och Valdemar ska ha O.C. maraton, mysigt värre. Sover över där också så ingen mer uppdatering idag, höres! :)
 
Och som jag lovade så kommer bilderna från halloweenfesten här! Jag var alltså catwoman, körde bara på skinnbyxor och linne men hade kattöron och svarta långa handskar som detaljer. Alla bilder är Suzis och ni kommer se att dom flesta är på mig, Maria och Suzi haha. Det togs inga bilder på alla som var där men hela högen var fina och utklädda!
 
Jag tar hand om småbarna! Och det ser ut som att Sabina håller på att däcka hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0