FOREVER YOUNG

Hejhej! Har inte haft tid att blogga under helgen då jag haft massa skoj för mig! I fredags var jag ju med Valdemar och det var supermysigt och bra som vanligt♥ Sov över hos honom och gick hem senare på lördagen för att äta, duscha och fixa mig. Senare på kvällen tog jag bussen ner på stan och mötte upp Suzana, Maria och Sabina innan vi fortsatte till halloweenfesten vi skulle på. Den var väldigt rolig, en lyckad kväll blev det! När festen var slut och efter lite nattkäk tog jag, Suzi och Maria bussen hem till mig klockan 02.20 där dom sov över till på söndagen då vi skulle på födelsedagsmiddag hos Jennifer som fyllde 18 år, grattis igen vännen! Blev återigen en lyckad kväll och dom sov över hos mig en natt till. Nu har dom just åkt hem och jag ska åka till gymmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0