H A L K B A N A

Hejhej! Den här dagen har varit väldigt lång och än är den inte slut. Väckarklockan ringde klockan fem imorse eftersom jag skulle vara på körskolan 6.30 då halkbanan stod på schemat. Körde omkörningar på vägen dit sedan fick man prova på olika halkbanor osv, jag var lite nervös innan men det var sjukt kul!!! Och att få köra själv kändes asbra, längtar tills körkortet är mitt!
 
Efter halkbanan begav jag mig till gymmet för att träna för första gången på över en vecka (har ju varit sjuk), det var hur skönt som helst och jag hade längtat som en galning. Har haft en väldigt bra dag alltså, som jag sammanfattar i tre mobilbilder från dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0