KÖRKORT!

Började dagen med att klockan halv nio skriva kunskapsprovet och två timmar senare göra körprovet. Jag klarade både två och har alltså körkort nu!! Känns sjukt bra, jag är så stolt över mig själv haha! Lunchade med mamma på Subway efteråt sedan åkte jag hem och gjorde en tårta som det ska firas med ikväll. Var även tvungen ut och köra premiärturen med bilen bara för att, passade på att hämta ut mitt paket från H&M då också. På väg hem igen så plockade jag upp Valdemar sen åkte vi en sväng. Att vädret är så underbart idag och allt gör den här dagen ännu bättre. Nä nu ska jag bara njuta, latero!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis!!!!:D

Svar: Taaack!! :D
Emma Ulander

2013-02-25 @ 16:53:24
URL: http://elinagreen.blogg.se
Postat av: Mia

Stort Grattis!! :)

Svar: Man tackar!! :)
Emma Ulander

2013-02-26 @ 12:26:24
Postat av: Liborius

grattis:D

Svar: Tacktack! :D
Emma Ulander

2013-02-26 @ 20:03:01
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0