EN FIN HELG

Helgen har till större delen spenderats med Valdemar. I fredags tog vi bilen ut till Sörmjöle och myste på en filt på stranden med kladdkaka, grädde, saft och pringels medan vi såg solen gå ner. Väldigt mysigt var det. Sedan såg vi en film hos honom när vi kom hem och jag sov sedan över där. I lördags var vi hos mig istället och på kvällen såg vi Berättelsen om Pi med mina föräldrar och han sov över hos mig.
 
Vaknade därför upp på det bästa sättet imorse, med min älskling vid min sida. Sedan har jag gått ut på en powerwalk, min moster har testat den slutgiltiga balfrisyren på mig, har ätit en god grillad middag, äppelpaj och kladdkaka. Fin helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0