MIN PÅSK

Hej på er! Har haft fullt upp med praktiken och när jag inte är där så försöker jag hinna med att vara med nära och kära. Imorgon är jag dock ledig och då ska jag följa med familjen till gammelmormor som fyller 90 år! Sedan jobbar jag på fredag och har praktik lördag och söndag. Händer inte så mycket spännande att skriva om dvs.
 
Men kan bjuda på några bilder från påsken då jag och Valdemar tog bilen till hans stuga för att spendera några dagar där. Alltid skönt att komma bort och slappna av på något lugnt ställe, vi hann även åka in till Luleå för en shoppingrunda, bygga ihop en lada och hälsa på mina släktingar i Rosvik. Väldigt trevligt hade vi iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0