min helg

Hejhej! Har haft en supertrevlig helg som bjudit på fint väder och fint sällskap. I fredags följde jag med Suzi till Nordmaling och hälsade på hennes familj som just fått kattungar, dom är hur söta som helst och jag blev kär i en orangevit liten sötis som ni kan se på den andra bilden här nedan! När vi kom tillbaka till stan igår så mötte jag upp Valdemar och vi såg senaste GoT avsnittet, åkte ner på stan och såg Hoffmaestro och bara myste hemma hos honom. Idag har jag röstat till europaparlamentsvalet och firat mamma på morsdagen med rosor och choklad. Nu ska jag avsluta kvällen och helgen på ett bra sätt och se Hundraåringen med familjen. Vi Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0