Det är först när man ger upp som det blir nått nytt

Är fortfarande sjuk, och inte längre bara förkyld utan nu har jag öroninflammation och sprucken trumhinna igen. Som ni kanske förstår så stannade jag hemma från skolan idag för att vila upp mig, får se om jag orkar med en skoldag imorgon. Nu ska jag fortsätta se på Game of thrones, såg klart första säsongen i förrgår och är snart klar med andra! Dagen till ära måste jag ju också passa på att gratta pappa som fyller år idag, grattis pappsen!
 
Tills vidare bjuder jag på lite blandade mobilbilder från mars och april som jag inte visat tidigare:
Promenader till gymmet // Fått hem studentmössan
Läst ut andra boken, bara den sista kvar nu // Käkat lunch med mamma
Tränat // Köpt ett fint armband (http://silverandgolduf.webblogg.se/)
Bakat chokladbollar med lillebror // ätit choklad, mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0